چگونه برای جلوگیری از پوست تیره بعد از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

crónicatratamiento نارسایی کلیهچگونه برای جلوگیری از پوست تیره بعد از دیالیز

چگونه برای جلوگیری از پوست تیره بعد از بیماران diálisisCuando با شروع نارسایی کلیه دیالیز می تواند برخی از تغییرات ناخوشایند در پوست پیدا، پوست تیره است تنها یکی از این problemas.Hay برخی از درمان برای جلوگیری از تیره بعد از دیالیز پوست؟

چرا بیماران دیالیزی باید پوست تیره؟

تغییر رنگ پوست است که با urochrome همراه، رنگدانه، معمولا در خارج از بدن از طریق دیالیز riñones.La دفع درمان است که می تواند کلیه جایگزین برای حذف مواد کوچک مولکولی، از جمله آب، کراتینین است، اوره، اسید اوریک، و غیره sucesivamente.Sin با این حال، قادر به جایگزین کلیه ها برای از بین بردن urochromes است. با تجمع urochromes، پوست تیره تر و تیره تر تبدیل خواهد شد.

چگونه برای جلوگیری از پوست بعد از دیالیز تیره؟

تیره شدن پوست از بیماران دیالیز دیالیز باید مواد مولکولی متوسط بیماران grandes.Si می خواهید برای از بین بردن مشکل پوست شما را از ریشه را حذف کنید، شما باید برخی از روش های درمانی را برای غلبه بر این نقطه ضعف از دیالیز. از این نقطه، چند درمان هستند بزرگ کمک کننده باشد.

پلاسما 1.Intercambio: این روش از خون تصفیه می توانید محصولات و سموم دفع زباله تبادل در nourishments دیالیز خون، بنابراین شما نه تنها می تواند تمیز کردن گردش خون بیماران خون، بلکه اضافه کردن برخی از مواد مغذی در گردش خون.

جذب ایمنی 2.La: وقتی که خون جریان از طریق تصفیه، مواد شیمیایی زباله و کمپلکسهای ایمنی adsorbidos.En را می توان به دیالیز در مقایسه، جذب ایمنی در از بین بردن مواد مولکولی موثر متوسط و بزرگ است.

آلودگی خون درمان 3.Claro: به عنوان یک ترکیبی از خون تصفیه و طب چینی، این درمان در هر دو تمرکز تمیز کردن خون و تعمیر dañadas.Mientras سلول کلیوی کلیه ها بهبود می یابند به کار تا حدی و مواد زائد را می توان از بدن دفع، پوست تیره می تواند با موفقیت کاهش داد.

که برای تعیین درمان مناسب برای شما است دکتر شما آنلاین تماس بگیرید. ما پیشنهاد می کنیم بیشتر در مورد وضعیت پزشکی خود را به ما بگویید.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/542.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی,crónicatratamiento نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: